
جواد تقی نسب
رضایت مشتری همواره دغدغه ی اصلی هر سازمانی است. سازمان ها بدون مشتریان خود، وجود نخواهند داشت. با درک اهمیت این حوزه در کسب و کارها، از سال 1388 کار حرفه ای و رسمی خود را در زمینه خدمات مشتریان آغاز و تا کنون به طور مستمر ادامه داده ام. با بیش از 10 سال تجربه در محیط های مختلف از شرکت های بزرگ چند ملیتی تا استارت آپ های بزرگ، متوسط و کوچک و همچنین افتخار همکاری با مدیران خبره داخلی و خارجی، آماده کمک به کسب و کارها در زمینه مختلف مانند: مرکز تماس، خدمات پس از فروش، تجربه مشتریان، بهینه سازی فرایندها، لجستیک و حوزه های مرتبط هستم.

دکتر رامین خاورزاده
من رامین خاورزاده، متخصص علوم داده ها هستم.دکترام علوم دادهست و سال ۹۰ رتبه اول کنکور دکتری بودم. در دانشگاه جیوم آی اسپانیا مارکتینگ خوندم و دوره برندینگ رو در دانشگاه دوسلدورف آلمان گذروندم. چند سالی هست که با تیمم استارتاپ اس دیتا رو توسعه دادیم یک استارتاپ در حوزه هوش مصنوعی که میتونه در توانمندسازی و تسهیل در تصمیمگیریها به سازمانها کمک کنه. در حال حاضر هم دایرکتور مارکتینگ Digikala هستم.

استاد آزمایشی
این نوشته میتواند معرفی کوتاهی از استاد و رزومه او باشد این نوشته میتواند معرفی کوتاهی از استاد و رزومه او باشد این نوشته میتواند معرفی کوتاهی از استاد و رزومه او باشد این نوشته میتواند معرفی کوتاهی از استاد و رزومه او باشد