معجزه مدیریت

ارتباط با مشتری در کسب وکار

نوع رویداد: حضوری

تاریخ رویداد: ۷ دی ۱۴۰۲

ساعت رویداد: ۸:۳۰ الی ۱۴:۰۰

زمان باقیمانده تا شروع رویداد

  • 00روز
  • 00ساعت
  • 00دقیقه
  • 00ثانیه

به رویـــداد معجزه مدیریت ارتباط با مشتری در کسب وکار

خوش آمدید

سازمان شما در چه شرایطی است؟ مشتری ندارید! مشتریان را رقبا می دزدند! خسارتهای سنگین مالی و آبرویی به دلیل خرابکاریهای واحد فروش می خورید و درمانده شده اید. تیم فروش شما می روند و مشتریان را هم با خود می برند! وضع فروش شما به هم ریخته است! مشتریان شکایت های زیادی دارند و شما باید کاری کنید. از ابتدا می خواهید فروش و خدمات شما درست طراحی شود. شنیده اید که نرم افزار CRMمعجزه می کند! یک شرکت نرم افزاری CRM با تبلیغ و ادعای زیاد نرم افزار را به شما فروخته اما دیگر پشتیبانی یا راهنمایی نمی کند. CRM دارید ولی آن را کنار گذاشته اید چون از آن سر در نیاورده اید. از بس کارکنان فروش از بیخود بودن و وقت گیر بودن CRM شکایت کرده اند، گفته اید آن را استفاده نکنند.

موضوع ارائه:

استراتژی رشد سریع کسب و کار

پیشگفتار ارائه:

موضوع ارائه:

تاریخچه و مفهوم کلی و استراتژیک CRM

پیشگفتار ارائه:

حامیان رویداد

حامیان رسانه‌ای

ثبت نام در رویداد

مزایای ثبت‌نام در رویداد:

ضمن پوزش مدت زمان ثبت نام شرکت در این دوره به پایان رسیده است.